1. פגישת הכנה ובחירת צוות מוביל

בחירת צוות בית ספרי שיוביל ויטמיע את טכנולוגיית מציאות מדומה בבית הספר הוש לב ראשון וקריטי להצלחת התהליך. אנו ממליצים להתחיל לעבוד עם כ 5 אנשי צוות ובהמשך לרתום נוספים.לחשוף נחשוף את כולם, בסופו של דבר לשבת עם צוות מוביל יהיה נכון לעשות את זה עם צוות מצומצם.

3. בחירת תלמידים מובילים (נאמני תקשוב)

אנו ממליצים לאתר תלמידים (לא בהכרח מצטיינים) כאלו שרוצים, שזה יגרום להם לקבל על עצמם אחריות על טכנולוגיה שהם אוהבים ומכירים, ולהכשיר אותם שיהיו לעזר עבור צוות המורים בהפעלת ערכות המציאות מדומה בכיתה. 

2. מפגש חשיפה והדרכה ראשונית

במפגש נחשוף את כלל הצוות לטכנולוגיה, המורים (צוות ההוראה) יתנסו במערכת וביכולות שלה, נפתח דיון פורה על רעיונות בשימוש מציאות מדומה בחינוך ובמהלך השיעור ופרויקטים לדוגמא.
 

4. השתלמות ו/או סדנת מציאות מדומה לחינוך

אחרי שנבצע את התהליכים הראשונים (התקנה, הדרכה והטמעת המערכת), אנו ממליצים להוסיף השתלמות מציאות מדומה לחינוך דרך תוכניות גפ"ן שבה נכשיר את צוות המורים לשימוש במציאות מדומה בכיתה, דגשים ליישום, ליווי ורעיונות לפרויקטים, תמיכה וחיזוק ההטמעה בבית הספר. ברשותנו גם תוכניות גפ"ן ליצירת תוכן מציאות מדומה עבור תלמידים.