כלים/ציוד, קורסים והשתלמויות
מציאות מדומה ורבודה

שילוב טכנולוגיות מתקדמות בבתי ספר ומרחבי למידה/חינוך

מערכת ClassVR ללימוד באמצעות מציאות מדומה/רבודה כולל פורטל תוכן
עם מאות תכני למידה לבתי הספר קיימים בעברית/ערבית לשילוב למידה וחוויה.
קורסים והשתלמויות מציאות מדומה בתוכנית גפ"ן

פרומיקסט משלבת ערכות מציאות מדומה רבודה במוסדות חינוך, חדרי הדרכה, מרחבי למידה.
ברשותנו 2 סוגי ערכות הנפוצות למרחבי למידה ובתי ספר / כיתות לימוד ומוסדות חינוך.

ערכות CLASSVR (לעוד פרטים לחצו כאן)
ערכה המשלבתמשקפי מציאות מדומה מתקדמים AIO של חברת CLASSVR
ערכה זו, מיועדת לצפייה בחוויות מציאות מדומה ורבודה, שימוש באפליקציות שונות לתחומי דעת מגוונים הכוללים מדעים, היסטוריה, גאוגרפיה, אמנות ותכנים לטיפול רגשי.

ערכות VRoom (אוקולוס קווסט 2, PICO , VIVE ועוד)
ערכות מציאות מדומה המבוססות מחשב ומשקפי מציאות מדומה מתקדמים (6 צירים)
הערכות מייצרות ערך מוסף חוויתי ודרך לימוד / הדרכה חדשה .



ערכות ClassVR משקפי מציאות מדומה ורבודה

ערכות ClassVR משקפי מציאות מדומה ורבודה

ערכות הניתנות לרכישה לפי 4 יח' או 8 יח' או ע"ב התאמה אישית (ארונית מותאמת) מערכת המאפשרת שליטה בתכנים על ידי המורה, אלפי תכנים קיימים ואפשרות הוספה ויצירת תכנים. הערכה יעודיית למערכת החינוך, מתאימה לגילאי גן, בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים, תיכונים ואקדמיות לחינוך.

פורטל ניהול תכנים ב VR ו AR

פורטל ניהול תכנים ב VR ו AR

אפשרות לניהול התכנים מעמדה מרכזית המאפשר קלות תפעולית ושליטה וכן הפעלה בו זמנית של כל המכשירים יחד. הפורטל מאפשר גישה לתכנים מקהילות חינוך שונות מהעולם, חיבור למערכות חיצוניות כמו Co-Spaces או Thinglink ועוד. תוסף מיוחד המאפשר לניהול שיעור גם מרחוק וחיבור לעולמות וירטואליים Meta.

תכנים ופלטפורמות VR ו AR מובנות

תכנים ופלטפורמות VR ו AR מובנות

אלפי תכנים מובנים בעברית- ערבית או אנגלית המותאמים למערכת החינוך וגם למרכזי הדרכה. הערכות מתאימות גם למרכזי תצוגה/מרכזי מבקרים וגם ככלי שיווקי למצגות לקוח (פנימי או חיצוני)

ערכות למידה מתקדמות ClassVR

ערכות למידה המאפשרות שליטה מעמדת ניהול מרכזית של כלל תכני ה VR וה AR

שיווק/מכירה, הדרכה והטמעה, שירות ואחריות של חברת פרומיקסט בע"מ

  • כתובתנו: הרוקמים 27, חולון, ישראל
  • קומה שלישית

לקוחות יקרות/ים, נשמח שתשאירו לנו בטופס המצורף את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם עם פרטים נוספים לקורסים והשתלמויות לתוכנית גפ"ן של משרד החינוך או ימי עיון לצוותי הוראה, לאקדמיה וכו'

פרטי הפנייה:

*
*
*
מציאות מדומה היא טכנולוגיה מיוחדת וחשובה המאפשרת לאוכלוסיות שונות עם צרכים שונים להשתמש ולנצל אותה.
אחת האוכלוסיות המיוחדת והמאוד רלוונטית היא אוכלוסיה שבגיל השלישי שהינה אוכולוסיה בוגרת וותיקה. עכשיו, ניתן לשאול מה טווח הגילאים של הגיל השלישי כיום, לכן לפעמים אנחנו נתייחס לאכלוסיות שלעיתים מציאות מדומה מנגישה להם חויות שקשה להם לחוות שלא באמצעות VR שהיא מציאות מדומה Virtual Reality.

אוכולוסיית הגיל השלישי יכולה לחוות אירועים שונים מהעבר, מקומות מיוחדים שבכדי להגיע אליהם צריך לפעמים לעשות מסע "אחרי צבא" לפעמים לעשות סיור במקומות מיוחדים כמו מקומות קדושים, טבע, ג'ונגלים ועוד.

אנו מבצעים סדנאות, ימי שיא, ימי עיון וימים של חוויות מיוחדות לגיל השלישי באמצעות מציאות מדומה ותכנים שהם 360 או VR ומציגים לפי צורך ודרישות הלקוח:
 
  • נוף ילדותי - סיור בשכונה/מקום הולדת הצופה.
    בתחקיר ראשוני שאנו מבצעים עם הלקוח אנו בודקים עם זכרונות ילדות ומקום הולדת הצופה, במקומות בהם יש כמות גדול של צופים, אנו מכינים לכל צופה את הסיור שלו.
    הצופה מרכיב את המשקף מציאות מדומה ובאמצעות מדריך שלנו מסייר בשכונוה בארץ או בעולם ששם נולד וגדל.
    חוויה כזו הינה חוויה מרגשת ומיוחדת שלעיתים אפשר לקחת אותה גם לסיוע בדמנציה/זכרון/שכחה.

  • טיול אחרי צבא - טיול במקומות אקסטרים כמו בגיל 25 נעשה טארק בהרי האהימליה, נבקר בנפאל, תאילנד, דר אמריקה ועוד מקומות מיוחדים ששם נוכל לחוות את המקומות האלו כאילו אנחנו שם.
    חוויה כזו מעצימה ומיוחדת שבה הצופה נכנס לנעליו של בחור צעיר.

  • תנו להירגע קצת - טיול במקומות אקזוטים, רגועים שיתמקד ברוגע ושלווה, קצת מקורות מים וסביבות נעימות שיוריד קצת סטרס, פחדים ויוציאו אותנו למסע נעים ושלו במשך כמה דקות נעימו.

  • מה שבא לי - הכנת סיור מיוחד ע"פ העדפות אישיות של הצופה שיכול לקחת אותו למסע / סיור וירטואלי משולב לפי נושאים שיבחר וצוות פרומיקסט יכין את זה מראש.  

  • תוכנית מותאמת ארגון - אנו עובדים מול ארגונים שמבקשים לערוך להם סיורים וירטואלים / סרטוני 360 / מציאות מדומה לפי דרישה והתאמה לסוג הפעילות כמו - סיור מתחת למים, מקורות אנרגיה בעולם, חדשנות, בנייה ירוקה, 7 פלאי תבל, מקומות קדושים ליהדות, לאיסלם, לנצרות ועוד.
    במקרים כאלו, יבוצע תחקיר עם הלקוח מראש להכנת הפעילות למטרת העשרה, שיפור הזכרון, קוגנטיביות, תנועות וכו'.

  • תנו לשחק קצת - חוויות משחקיות המשלבות אתגרים קוגנטיביים, תנועה, קבלת החלטות וחוויות מהנות ומאתגרות. לרוב אנו נתאים אל החוויות ספציפיות לאולוכסיות מבוגרות/גיל השלישי.
- המקרים המצויינים לעיל מבוססים על חומרים קיימים שחברתנו תערוך ותארגן אותם בתור חוויות מציאות מדומה, אנו לא מפיקים סרטון או חוויה אלא משתמשים בחומרים קיימים.
- באפשרתנו להגיע עם מספר עמדות מציאות מדומה לפעילות בגיל השלישי, בתי אבות, בתי גיל הזהב ואנו שומרים על הגיינה של חיטוי בין מכשיר למכשיר במאצעות חומרים כמו אלכוהול ג'ל או 99.9%.
- כל הצוותי שברשותנו מחוסנים פעם שנייה או כאלו שאין להם צורך בחיסון.
- אנו ממליצים עדיין לבצע את הפעילות או בחוץ במקקום מקורה (בהתאם למזג האויר) או במקומות שהחלל שם מספיק גדול ולפי קפסולות.

נשמח לעמוד לשירותיכם בטלפון 03-7166999 או ביצירת קשר - כאן

 פרומיקסט
  • כתובתנו: הרוקמים 27, חולון, ישראל
  • קומה שלישית

נשמח שתשאירו לנו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי

*
*
*

למידה וחוויה באמצעות VR Engage

הטמעת הוראה חדשנית באמצעות כלים דיגיטליים ללמידה קבוצתית ומרחוק

חדרי צ'אט וירטואליים המשתמשים בטכנולוגיה וירטואלית המאפשרת למידה קבוצתית מרוחקת (גם באמצעות VR) יחדיו. פנו אלינו עוד היום. VR Chat / VR Engage

יוצאים מהכיתה יחד בצורה וירטואלית

ערכת מציאות מדומה (VR) ללמידה חדשנית בפרויקט נתיב האור-חברת החשמל

"לא היינו צריכים אישורי הורים, לא היינו תלויים במזג האויר ואפילו נכנסנו למקומות שאסור לנו להכנס אליהם אלא רק במציאות מדומה"